Is dit biljartcentrum alleen voor leden of kan ik ook gewoon vrij biljarten ...op de site zie ik nl dat het 7 dgn p week gesloten is ....speelde ooit gemiddeld 3 tot 4 en wil graag kijken of t er nog in zit
Biljartclub Bellevue'66
3 maanden geleden
Beste Nico,
Ons biljartcentrum is alleen toegankelijk als je lid bent van een biljartclub die actief zijn in dit centrum.
Reactie plaatsen
Reacties
Is dit biljartcentrum alleen voor leden of kan ik ook gewoon vrij biljarten ...op de site zie ik nl dat het 7 dgn p week gesloten is ....speelde ooit gemiddeld 3 tot 4 en wil graag kijken of t er nog in zit
Beste Nico,
Ons biljartcentrum is alleen toegankelijk als je lid bent van een biljartclub die actief zijn in dit centrum.
Met vriendelijke groeten,
Bellevue'66